Persoane interesate

joi, 14 iulie 2016

despre mine :
pe primul loc in lista dorintelor este sa am o familie clasica 
apoi sa descopar zone noi din tara asta , zone netransformate turistic.
   Prima dorinta este indeplinita. Am o fata de 12 ani de la primul partener cu care nu am fost casatorita legal, iar acum locuiesc cu actualul partener si mai am o fetita de 5 ani.
La scoala fiicei mai mari m-a intrebat daca suntem familie normala, restul din clasa ei fiind cam dezastru. Am zis ca DA(de unde).Macar ea are o mama linga ea, o sora mai mica cu care isi petrece mare parte din timp, un tata adoptiv, care se ocupa de ea. Bine, mai are o sora de la primul meu partener dar pe aceea nu o cunoaste personal.Aceea nu e fiica mea si nici nu va fi vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu